söndag 8 maj 2011

8 maj - 1 månad utan träning

Senaste träningspasset var 9 april - APRIL. Deppigt! =(
Jag kände igår kväll att det här börjar bli outhärdligt! Längtar tillbaka men kroppen och jag är definitivt inte överens om vad som gäller. Mina luftrör är inte alls bra, hostar slask fortfarande och känner mig svag/trött.
Akut bronkit blev diagnos hos dr i torsdags, jag har varit riktigt sjuk nu i två veckor på tisdag. Innan dess hade jag jätteont i knät, men det försvann iom jag började ta hiss ner o trappor upp på nya jobbet.
Nåja, så kass som jag är lär det inte bli träning på en vecka till och sen kan man ju undra vilken nivå man får börja på igen. Typ ruta noll eller +1. Max.
Tanken finns iaf där och jag kämpar nu med att behålla kosthållningen så det inte sticker iväg åt fel håll.
Lätt hänt att tycka synd om sig själv o tröstäta för att man är sjuk - iaf jag gör det.

Alla som ska träna i veckan, kör lite extra för mig med ;) Saknar det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!