söndag 5 augusti 2012

Dagens och nu j*vlar

Supertaggad idag inför min första 60:00 på CT:n. Jag har känt att jag haft den timmen i kroppen ett tag, men har inte haft tiden. Idag presenterade sig en öppning och japp - då stack jag till gymmet! :)

Jag gjorde det! Vid 51:00 var det ingen lek, ni vet "svimma och/eller spy" med 207 i puls och flimmer framför ögonen.
Jag fortsatte trampa på och vips hittade jag mer krafter och kom in i femte andningen. 60 min i sträck på CT:n är det längsta jag klarat. Nytt PB alltså!
Tänk på det, om ni sitter hemma otränade i soffan med noll kondis; jag började med 5 min CT förra hösten.
Nu har jag (trots uppehållet pga personliga skäl) klarat en rejäl milstolpe. Små steg! som en vän sa.

Små steg :)

Nu klurar jag på nästa pass.
Hoppas jag får till det snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!