tisdag 11 maj 2010

Kämpar vidare

Denna vecka pekade våget ytterligare neråt, faktiskt hela -1,2 kg!
Nu har jag klarat 5%, mitt första delmål! På denna första månaden har jag dessutom tappat 16 cm runt om. Jätteskönt!

Måste få igång träningen igen, just nu har jag ett skov med extrem värk i leder o muskler, kan knappt gå på morgonen eller kvällen så ont det gör. Jag käkar smärtstillande bara för att orka med på dagarna så det är väldigt tufft. Nya blodprover lämnade så nu får vi se vad endokrin säger om jag får höja dosen ytterligare - jag hoppas det, för tröttheten är tillbaka med besked och alla andra symptom har förstärkts igen. Migränen har toppat nu med känningar, blixtar o smärta varje dag över vänster öga o hela den sidan av huvudet. Megatrött trebarnsmamma mao.

Har satt en liten mental målbild också, en bild på mig när jag vägde ungefär dit jag vill komma. Sen har jag sagt att om jag går ner till stl 42 i höst så ska jag köpa mig ett par snygga stövlar - för då lär mina vader också blivit smalare så de går i ett par! haha! =)

1 kommentar:

  1. Läste idag att vibrationsträning kan vara skadlig för leder. Tror det var en fransk undersökning. Att det inte var så bra som man trodde.

    Jättebra kämpat!
    Kram

    SvaraRadera

Peppa här!