söndag 2 maj 2010

Ny vecka, nya tag

Sjuka barn = inte en chans för mams att komma iväg. Men men, nu börjar det väl ljusna lite. Tvättdag idag! Ont om byxor. Sneglade åt "för smått"-hyllan i garderoben och vips - ett par byxor som jag inte kunnat ha på lääänge, gled på lite lätt o ledigt. Liiiite problem att knäppa måste jag erkänna, men om jag står upp ser det helt ok ut och jag KAN sitta ner OCH andas ändå. Yey! Baby steps, mina vänner!
Blir spännande att se vad vågen säger nästa gång. Har haft lite ätardagar här så jag har inga större förhoppningar, men det känns ok ändå =)

1 kommentar:

  1. Låter kanon snäckan!!!
    VÄgrar väga mig nu för jag är så svullen så jag ser t o m höggravid ut! FACKING GAAAAAAAAD liksom!
    MEn som dom säger här så ska jag skita i allt vad diet heter och äta ordentligt.. dom är på mig här som fan nämligen att jag MÅSTE äta upp maten dom kommer med för läkningens skull.. :/
    Well.. Imorrn ska jag hem så då kan dom inte tvinga i mig rälig mat mer! ;)
    Måste dock fortsätta äta ordentligt här och imorrn hoppas jag på att jag orkar till VV möte... Kanske vågar mig åp att gå dit! Får se.. det är rätt långt dit nämligen.. eller blir det mys med barnen istället och tar mötet på onsdag istället...

    Kram på dig goding! <3

    SvaraRadera

Peppa här!