onsdag 15 juni 2011

Vägning idag!

Idag tog jag tjuren vid hornen och vägde mig, förra gången var för typ 3 månader sen!
Jag skrev ut mig på vv som 91,5 kg och sen gick jag upp till 92,1 kg.
Dagens vikt var 91,3 kg (-0,8kg) =) Skönt ändå!
Känner mig helt klart nöjd med detta och det visar mig att jag balanserat hyfsat ok ändå fast jag inte tränat o syndat en hel del!

Nu ska jag fortsätta kämpa och försöka hitta balansen med träningen. Tredje dagen idag helt utan bröd och godis. Nästa anhalt blir pastan, gud jag älskar pasta. Suck! Nåja! Jag förbjuder ju inget helt och det mår jag bra av, bättre att få längta än att bli knäpp på att man inte får äta det alls.
Mår så mkt bättre i kistan och är mkt piggare utan detta massiva intag av kolhydrater som jag annars älskar att gotta ner mig i =)

Nu har jag lite fysiska grejer som hindrar mig från träning, b.l.a. halsont o snuva - men jag har packat om träningsväskan och lagt ner nya springeskorna (ff oanvända! bläh!) - så det finns hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!