onsdag 6 oktober 2010

Vägningsdag 6/10

Ny vägningsdag, ny konsulent, ny tid!

Min förra konsulent och jag har fått bra kontakt så det känns lite märkligt att få en helt ny - men men, det ger väl sig. Hon verkade trevlig och framåt, hade själv gått ner med vv och sådär. Positiv människa helt enkelt.

Nåväl, det gick väl alldeles lysande idag - trots dåliga vibbar - jag droppade 0,9 kg så nu -10,9 kg totalt. Jag tog också mitt 10%-iga mål!!!! Jag har alltså gått ner 10% av min kroppsvikt =)))))
Så jäkla nice!!



Sen var det ju det där med träningen, jag kommer alltså inte loss! Nu har jag åkt på kanonförkylningen sune denna veckan och idag kände jag mig bättre o tänkte - hey! Träning imorgon! Nädå, då får jag MIGRÄN-känningar nu på em och blir sådär jävulusiskt trött som man bara kan bli i samband med detta. H-e säger jag bara. Får baske mig aldrig ett break. Men viljan finns - och även träningskläder i bilen.
Skam den som ger sig! Det SKA bli av! Innan jul iaf... eller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!