måndag 25 oktober 2010

WTF?

Förstår inte vad jag eller kroppen håller på med just nu.

Jag är vrålhungrig så magen SKRIKER och VRÅLAR. På MAT! Inte snacks eller godis utan jag är hungrig på mat! Ju mer smak desto bättre. Fattar det inte.
Var dessutom tvungen att väga mig också, för jag börjar få ångest! Jag som ALDRIG väger mig hemma längre - förstår ni? Detta är inte bra. Vikten visade iaf neråt (än så länge...om jag fortsätter så här så får jag väl +5 kg på onsdag).

Är det medicinen som gör mig så här eller är det pga att jag gått ner en del? Jag som har känt mig så mätt o nöjd nu så länge "trots" att jag viktväktat.
Det känns lite pinsamt att erkänna men jag är hungrig som en häst - skulle kunna äta allt jag ser o länsa skåpen här hemma! KAMP just nu!
Frustration!

2 kommentarer:

  1. Tror nog att det är medicinen vännen! **kramas**

    SvaraRadera
  2. Ja dessa mediciner kan ställa till det med sina biverkningar :(

    Kram

    SvaraRadera

Peppa här!