torsdag 6 januari 2011

Yey! Kroppen svarar!

En sak som jag tycker känns helt underbart är att nu när jag kört igång så SVARAR kroppen på träningen direkt!
Så var det inte förr! Det låter i mina öron som att den viktnegång jag har bakom mig har hjälpt till plus att kanske, kanske så är min medicinering tillräcklig nu.
Hoppas!

Jag har inte träningsvärk idag, bara sådan där skön muskel-buffness som gör att man känner sig starkare och vill använda benen ännu mer!
Däremot tänker jag ta det lite nätt - vill inte få ont i benhinnorna eller skada mig så här i uppstarten! 
Hälen är grym idag, skönt att man är ledig så man slipper gå i skor! Vad sa vi nu, skinn på hälarna var lite onödigt eller? ;)
Fick tips av en kompis att man kan ta en hammare och lägga skohälen med ett stolhörn ner i skohälen och sen slå med hammaren för att hälstycket ska bli mjukare fortare.
Ska testa det på mina skor! Fast mina skor glappar pytte-pytte-lite...jätteirriterande. När fötterna svullnar så får jag inte blod ut i tårna, men den glappar bak. Jag som har smal fot!
Kanske måste titta på ett par andra skor ändå - suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!