måndag 8 augusti 2016

30 dagar - Dag 1 Läxa



Hur upplever du kosten?

Jättejobbigt. Magen bråkar vid minsta lilla promovering, min IBS går i skov och hela mitt liv styrs av var närmsta toa finns. 
Lever i perioder på drickyoghurt och immodium. 

Att laga mat måste jag göra varje dag, så det är inget jag älskar men har accepterat. 
Jag äter ensidigt. Ofta för stora portioner, konstant hungrig och ett sug i magen. Stort saltsug. Helgerna äter jag lite snacks och dricker en läsk. Känner att det är ok.  Mat jag gillar är husman i veckorna och kött på helgen. 

Hur upplever du träningen?

Älskar att träna men tiden är knapp och jag har svårt att få ihop det. Värken och tröttman av min sköldkörtel underlättar inte direkt. 

Hur ser ditt liv ut i övrigt?

Stressigt. Jättestressigt. När barnen lägger sig på kvällen däckar jag. 

Vad har du för självbild?

Ok. Jobbigt med orken som ska räcka åt allt och alla, men jag gör så gott jag kan. 

Varför är du missnöjd idag?

Vill få lugnare mage. 
Måste orka mer och få kroppen att fungera smidigare. Vill leva länge för mina barns skull. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!