onsdag 23 februari 2011

Fettmätning 23/3

Idag har jag även varit på fettmätning på gymet!
Det var lite spänt för jag har ju tränat mkt mer de här månaderna.
Vågen visade för övrigt på 91,5 kg så den var 0,7 kg mindre än vv våg, Wii Fit hemma sa 91,8 kg.
Jaja. Jag måste gå på vv-vågen eftersom jag vägt in mig på den - o den sa 92,2 kg.

Resultat:
Fettmassa; 40,1% (tidigare 41,1%)
Fettfri massa: 36,7 kg
Jag har tappat ca 4 kg kroppsfett!
av dessa har jag tappat nästan 1 kg fett på vardera ben :) YEY! (jag har väldigt tjocka ben)

1 kommentar:

  1. Gööööööött!
    jag måste börja mäta mig jag med..Ska med göra en fettmätning sen om 10 kilo typ... Jag gjorde en när jag låg på 107 kilo.. Då hade jag iaf mer muskler än fett.. :P Har det i min gamla blogg.. ska fan dit och kolla.. =)

    Kraaaaaaam på rejj

    SvaraRadera

Peppa här!