lördag 26 februari 2011

Milstolpe (rejäl sådan)

*glädjedans* Tjohoo!!! De nya, första jeansen i mindre storlek, PASSADE liiike a glooove!!! Så! j*kla! skönt! =))) Nu blev jag ännu mer sugen på ett gympass imorgon =)


Insåg precis att jag nu officiellt lämnat XL i klädesväg. 42 upp- o 44 nertill, dvs inte smällfet utan bara lite charmigt fyllig!!! (har jag iofs hävdat hela tiden) haha! No more BIB, XLNT, Talissime - wtf ever! Ge mig normalkollektionen, tack - ALLTIHOP!


Startade på stl 50, så nu händer det ju äntligen saker! Har gått hos endokrin inne på sjukhuset med min struma och nu har jag blivit bättre så jag har fått börja med kostsanering och träning. Jätteskönt! Har varit för dålig innan, haft jättemkt värk i kroppen o lederna och orken har varit -2000. Det är en fruktansvärd sjukdom, stänger ner kroppsfunktionerna lite i taget så man blir helt väck tillslut. 
Snart är det 38 kg (trettioåtta kilon) som jag tappat. Fantastiskt! och hur 17 såg jag ut med allt det där ovanpå det här? Uffa. 


Träning blir det nog tyvärr ingen i helgen, vi har sjukstuga igen o jag har fått ont i halsen igen. 


För övrigt är detta min andra chipsfria helg på sådär 18 år. Vart ska det här sluta??? :)))) 
Trevlig helg hälsar chipsomanen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!