lördag 2 april 2011

Dagens

Insåg att jag missat lägga in vägningsdag - jag hade gått upp 1,2 :) men jag vet varför. Kolhydratsfest :)
Nu kör vi igen!
Igår provade jag en gammal skinnjacka som jag inte velat skiljas ifrån, stl M. Den satt helt ok! Gick att knäppa, lite trång i ärmarna, jag har ju kraftiga armar. Det sporrade mig ngt grymt så idag testade jag att utöka passet.
Jag ska inte ljuga för er, efter ca 35 min var jag yr o kände att jag spyr nog snart. Men med lite djupa andetag o mkt jävlar anamma så fortsatte jag.
Min astma är inte!!! bra alls. Jag är alldeles tjock o tät i luftrören och virrpannan fick bara i sig pulmicorten imorse o glömde oxis.
Jag får svårt att andas o blir illamående när det är så här - asjobbigt. Det man måste intala sig är att det inte är farligt, så man inte får panik.
Passet jag körde idag blev Viktminskning, level 3, 45 min, 518 kcal. Känns sjukt bra! Hårt arbete ger resultat! :)
Nu stretch och massagestol!
Go' lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!