torsdag 7 april 2011

Dagens

Släpade mig till gymet (motivation? Vad var det nu igen?) idag med knarrigt och ont knä. Tänkte att hey, jag värmer upp försiktigt och känner efter. Det kändes bra tycker jag, lite stelt så jag var noga med att trampa igenom. Nu efteråt känns det lite svullet, kanske har jag trampat snett eller ngt nyligen? Är ju en snubbelfia. Hoppas det lägger sig till imorgon.
Hur som helst så är min svägerska bara bäst - min egen PT!
Preciiis när jag kände att fan det här är pest - jag var vid spy/svimma-stadiet där vid 30 min - då får jag ett sms som jag läser på armen (har ajfån-rem) och då har hon skickat pepp! Gulle! :)
Ni kan tro det blev fart på tanten du!
Förresten fick jag höra härom dagen att jag kunde vara mellan 25-30 år.
Jo man tackar! Mer sånt! ;)

Nu: stretch o massagestol!

Ps. Femhundrafyrtiosex kcal. Hajja den. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!