fredag 1 april 2011

Träna varje dag?

I Biggest Losers viktklubbsprogram får man jättefina matrecept, menyer, inköpslistor - el rubbo!
Superfina bilder också som visar varje övning i styrkeprogrammen!
Men, man ska träna VARJE dag, bara en ynka vilodag i veckan. Känns lite väääl hårt tycker jag!
Jag har sån mega-sjuk träningsvärk från i onsdags kväll då jag körde 40 min viktminskningspass på CT:n (nytt PB igen ju) så jag kände att ABSOLUT vila igår och idag känns kroppen som bly.
Hästaxeln har hört av sig igen också, måste nog ta tag i det där o köpa ngt liniment.

Jag handlar mest på Bodystore och gymgrossisten, har ni fler tips?

1 kommentar:

  1. Visst är det så att kroppen bryter ner muskler under träning och sedan byggs de upp under vilan..? Jag hade absolut tagit minst en vilodag varannan dag efter hårdare pass och kanske bara en promenad varannan gång. :-) Man vill ju göra det bästa för kroppen! Kram!

    SvaraRadera

Peppa här!