måndag 18 juli 2011

Dagens

Oj, idag var det segt. Jag har gått upp lite nu sen jag gick på semester, men jag tänker inte stressa för mkt åt det. Jag är ledig, jag äter mer än jag tränar och jag njuter! =) Det tar jag igen sen!
Nåväl, idag blev det lite CT som uppvärmning och sen gav jag mig på bandet igen. Tunga ben, men inte lika wobbligt idag, men jag fick koncentrera mig rejält på balansen. Blandade jogg och powerwalk på 6,5 - 7,0 i fart så det var helt ok. Svettades rejält och lungorna sprängde mer än vanligt. 
Mitt högra muskelfäste i överarmen har bråkat sen jag sträckte mig för några dagar sen, så jag passade på nu att stretcha ordentligt efteråt, la lite mer krut på höfter o rumpstretch också så jag ska kunna gå imorgon. 
Efter en stunds jogg fick jag konstig smärta i vä fot, men det gick över - kanske en nerv, kändes knepigt.
När jag var klar blev jag helt färdig, skulle kunna stå upp o somna! 























På onsdag ska jag testa en zumbaklass! Det blir spännande! 
Nu blir det soffhäng! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!