torsdag 8 april 2010

7 april

Idag började jag med Naturdiet till frukost, jag har ju JÄTTESVÅRT att äta frukost. Jag mår sjukt illa om morgnarna, alltid gjort, och kan därför inte äta förrän kl 09 typ. Däremot innebär det att jag är jättehungrig till lunch och jag blir sugen till kvällen så jag förstår ju att jag behöver äta ngt. Hur som helst, så idag tog jag fram den fina shakern jag fått av min svägerska *mmmwah* och drack en Naturdiet (choklad) till frukost + vatten och snart ska jag ta kaffe. Det var liiiite träigare smak än tetran men den slank ner lätt o ledigt. Skönt också att känna att jag fått i mig ngt, fast jag måste erkänna att jag mådde lite illa. Dessutom har jag ont i halsen o känner mig lite "hänginnnggg" (ska läsas m babyröst). Tänkte försöka komma iväg o träna ikväll, men vi får väl se hur det blir med det.

1 kommentar:

  1. Ett tips gumman med naturdieten (kör den jag med nu) är att stavmixa den samt låta den stå några minuter och "tjocka" till sig. Då blir den faktiskt godare! ;)

    SvaraRadera

Peppa här!