torsdag 8 april 2010

Kom iväg igår- pust!

Det var seeegt att komma iväg igår! Shit vad trött jag var! Vaknade jätteförkyld imorse så jag är glad jag kom iväg ändå!

10 min infrabastu för att bli varm
5 min CT uppvärmning medeltempo, var varm o svettig direkt! Antagligen virus i kroppen, tog det lite nätt.
2* 10 pressa ner triceps + biceps 15 kg
2* 10 uppåtpress axlar 0 kg (skrivit fel här innan, själva "stången" väger ca 12 kg, jag har ingen övrig belastning på för den är SVINTUNG)
30 sek step
2*10 biceps curl 20 kg, kändes lätt - men jag vill inte ha för biffiga armar, funderar på att köra 3*10 sen
30 sek stepbräda
2* 10 bröst 15 kg
30 sek balansbräda gång
2*10 situps bänk - trött idag!
2*10 fjäril axlar skulderblad 15 kg
2* 10 axlar armar 15 kg Lite lättare idag men de sista tre repsen är murder
2*10 press ut armar 10 kg Helt ok idag, sista tre se ovan
30 sek armcykling - trött här nu, armarna fick sig rejält med omgång idag. La lite krut på att göra rätt, tog mer - plus jag hade träningsvärk sen innan. AO. Men skönt AO.
2*10 benpress  30 kg - lagom tempo
2*10 ryggpress 20 kg

yoga boll 3*10 situps - här gick det bättre, jag gillar bollen.
yoga boll 2*5 rumplyft - DAMN!
10 min infrabastu
20 min massage plus avslappning, riktigt skönt. Värmeprogram och filt på. Helt off när jag var klar.

3 kommentarer:

  1. Hejja dig!! Ta inte ut dig för mycket bara! ;)
    KRamelikram

    SvaraRadera
  2. Tar länge innan man får biffiga armar så kör på bara! Vanlig myt att genast man börjar träna på gym sväller man upp till en bodybuiler :D Hade förresten varit kul att se några bilder från förr :) Då du var vältränad.

    SvaraRadera

Peppa här!