måndag 8 november 2010

Träning; Måndag

Idag körde jag ett pass till: svettades enormt mkt idag! Jeez.

10 min infrabastu - den är grejt! Utan den hade jag nog inte pallat köra som jag gör.
08:55 körde jag på 1 km idag, men jag sprang mestadels på Speed 7,5 för jag gick lite i början. Därav tiden blev lite längre.

Ingen hiss alls idag på jobbet heller =) Gick en kollega efter mig som flåsade som en blåsbälg (kille, typ 40) men jag trippade utan att bli andfådd uppför. Gött!!!!

Skoskavet har plågat mig hela dagen men jag köpte Salvequicks skoskavplåster o det gick alltså att springa på det även om det kändes rätt rejält. Jag snörade skorna ashårt så det knappt var ngn cirkulation haha =) Jaja...det gick iaf!

Bild från 
http://www.salve.nu/products/?sub=5 

Nästa ordinarie pass ska vara på torsdag, men om jag känner att det är ok, så tror jag att jag kör ett pass på onsdag när jag ända är på VV. Jag har överskridit veckobudgeten denna vecka så jag får väl lägga in en extra promenad eller ngt också ;) 

Nu ska jag slappa - välförtjänt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!