fredag 5 november 2010

Träningsinlägg! Wow! *före-bild, känsliga varnas*

Dagens träning; Treadmill!

10 min infrabastu för uppvärmning av mina knarriga o stela leder
5 min walking på treadmill, speed; 5, kcal; 21
1 km jogging på treadmill, speed: 7, kcal: 64

Jag fick en fet blåsa på vä häl och hade lite andra issues - men flåset kändes stabilt och jag hade mer kraft i benen kvar. Däremot stannade jag på 1 km idag för det var ju 100 år sedan jag sprang. Vill helst kunna gå imorgon! Så jag stretchade och la mig på avslappningen en stund för att eftersvettas och sen stack jag hemåt. När jag kom hem så stod mina lårmuskler rakt upp! Hahah! De LEVER därunder fettet - skitkul att se! =) Tog även en före-bild idag. Blir roligt att jämföra med sen när jag tränat ett tag =)

Inte så grann ännu, men det kommer! =) 
(Strecket på sidan är mitt blindtarmsärr)
Tänk att det suttit ca 36 kg TILL på denna kroppen. 
Magiskt mkt bättre nu än då. Måste leta tjockisbilder =)))

Tillägg:
Här bjuder jag på en från 2006

och en från 2004

Åsså en gammal-gammal bild - så här såg jag ut läääänge. Inte det jag strävar efter nu, men så här kände många mig. Därför är det ff folk som inte känner igen mig så som jag ser ut nu och kommenterar det ofta väldigt chockat och mycket negativt - vilket ju är jättejobbigt och j-kligt hårt att höra =(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!