onsdag 17 november 2010

Vägningsdag 17/11

Upp idag, +0,4 kg men det kändes helt ok ändå - har ju legat sjuk.
Tog fram måttbandet ju härom dagen och månadens måttres såg ut så här:


Jag har ju kommit i en stl 44 nu i byxor och det känns sk*tbra rent ut sagt =) Måttbandet är snällt!
Förutom midjemåttet - tror jag mätt lite högt upp förra gången, så jag drog av 2 cm. 

Höfterna har jag minskat 3 cm på denna månad - less booootey! =) 
Övriga mått var samma, men det är helt ok. Jag tränar ju nu så det lär hända en del snart =) 
Nu ska jag bli frisk, äta slut på penicillinkuren sen kör på vi! 

Har också hört flera nu på senaste som läser bloggen och blivit sugna på att träna och/eller har börjat! 
Superroligt att höra! =) Jag sporrar er och ni peppar mig! Grejt! 

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart när man får veta att man inspirerar folk och sporrar dom!!
    Det är som du säger.. Det peppar verkligen en!!
    Kram på dig finaste du!

    SvaraRadera

Peppa här!