lördag 5 mars 2011

Äntligen!

Dagens :) kroppen svarade fint och det kändes fantastiskt att kunna pusha lite igen. Bastempo la jag på 130 s/m (strides per minute) - tack Anna på Sportlife för tipset, personalen på gymet är bara bäst! :) - sen låg intervalltopparna på runt 148 s/m.
Nytt pb på 20 min/15 motst blev det av ren o skär lycka :)

Efter det körde jag lite mage; 5x20 situps - ff 100 men nu i 20 reps, najs.
Testade lite vad ryggen tyckte om små resningar (hela kroppen i luften ala superwoman liggande) och det gick bra. 10 st börjar vi med :)

Sen körde jag rejäl stretching, min nacke har känts rejält stel o bråkig (datornacke kallar min kp den) och den mjuknade upp fint. Däremot morrade min häst-axel så den får en liten genomkörare här nu i massagestolen.

Härligt att vara på benen igen!!! All smiles :) ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!