måndag 7 mars 2011

Försöka duger ju

Jag ringde och försökte reklamera mina löparskor - eller iaf informera om att jag tyvärr inte var nöjd. Eftersom jag sprungit i dem så gick det ju inte att returnera, vilket jag såklart förstod. Nu önskar jag mig ett par Easytone och ett par grymma löparskor. Har pratat m löplabbet som har lova att hjälpa mig att prova ut vilken sort jag ska ha.

Har även skrivit om det här med aktiva val, jag börjar bli bättre på det. Stå i en affär framför massor av gott och göra ett sunt val är jättesvårt men det går :)
Kompromissar också mkt med mig själv, är jag sugen på en latte - då tar jag en liten. Är jag bara sugen på ngt varmt tar jag en the och sparar då de kcal till ngt annat :)
Har redan idag bestämt mig för att inte äta en semla imorgon. Det är inte läge för det nu, jag behöver fokus!

Sen har jag lite funderingar på om jag ska införa en mellanvägning för jag inte ska flumma ut för mkt i helgen. Tål att tänkas på! Det ska vara en reminder isåfall, inte en käftsmäll. Inte riktigt överens med mig själv om detta ännu.
Återkommer i ämnet!
Trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!