fredag 11 mars 2011

Sweet Jesus

När man känner träningsvärken komma redan kl 22 samma kväll vet man att man har gjort bra ifrån sig :)
Holy smoke - idag är det Agda, 80 år.
Men skönt var det!
Ska ringa min kp idag o höra hur jag ska göra, för jag snedbelastar höften ngt grymt, vilket gör att jag har fått en skärande smärta i vänster sida. Knivar runt fästena känns det som och det går inte att stretcha bort.
Det är pga mitt högra knä som jag op två ggr (har pvns) som ställer till det, jag har helt enkelt vant mig vid att inte kunna lita på det benet. Var extremt stel i höger imorse men det är ok, så länge det inte gör ledont kör jag på. De nya byxorna i mindre stl satt väldigt löst imorse! Morgonvikt som spelar in såklart, men oj vad jag fick dra i dem, det var helt sladdrigt i midjan. Benen är ju som det är...alltid haft tjocka lår - får väl önska mig en fettsugning i födelsedagspresent - hahaha! :)
Idag är det fredag och vilodag, behövligt efter igår.
Imorgon blir det styrka!
Hoojah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!