lördag 26 mars 2011

Dagens

Program 8 idag - Cardio. 389 kcal enl maskinen.

En riktigt solig och härlig morgon på gymet. Jag var först in :)
Mitt högra knä gnisslade lite men blev rätt snabbt varmt o skönt. Cardioprogrammet var härligt tyckte jag! Bra bastempo på 8 lutning och 20 i motstånd och sen toppar på 4 lutning och 35 motstånd. Jäklar i min lilla låda vad benen fick jobba. Jag höll 100-120 i strides pm som tempo för det var tungt. Riktigt skönt!

Funderade när jag körde lite med på det här med vilken fantastisk maskin kroppen är ändå. Den har utstått så mkt och ändå kommer den ihåg nu hur den rört sig innan - den svarar så fint nu när jag pushar den o tänjer på gränserna lite till varje gång.
Det känns viktigt att vara snäll mot den nu, låta den vila emellan passen o återhämta sig.

Känner mig otroligt peppad och glad - jag har liksom hittat tillbaka till en del av mig själv som jag trodde gått förlorad iom sjukdom. Så nu började vi helgen med ett nytt pb igen då :) gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!