måndag 2 januari 2012

Dagens promenad

Tyvärr är jag ju helt ur form så det blev ingen träning idag (heller) men däremot en lugn promenad i 30 min på bandet.

 Alla runt om mig körde som dårar så det kändes lite smålöjligt att gå - men jag är förkyld och ska inte träna, så det fick gå. Jag kände också av mina extakilon, var mkt tyngre att röra sig öht än i somras. Uff.
Well well, jag har ju stoppat upp och tänkt efter i tid nu iaf, inte låtit det spinna helt ur kontroll som så många ggr förut.

Nu lite massagestol och relax!

Tillägg: Efter massagestol gick jag och pratade lite med personalen, tackade för pepp och hurra-rop. Hade lite gott snack också om det här med vanor, viktupgång, vad som är normalläge för en och en annan, min sjukdom och hur man kan förhålla sig till den - ge upp eller kämpa.

Vem behöver terapi när man kan få så mycket "feel good"-hormoner av att gå till sitt gym? =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!