torsdag 12 januari 2012

Torsdag - Dagens + bekännelse

Dagen idag började sådär, försov mig och höll på att skippa frukost - men magen som nu inte får en massa på kvällen v-r-å-l-a-d-e, så det var bara att ta en frukost helt enkelt.
Efter jobb stack jag på Zumba, så jäkla roligt! Älskar att dansa så det passet är perfekt för mig. Ont i kinderna av allt leende. Benhinnorna skriker och skär bara, har bra skor så det är nog bara ovana. Får kramp lätt och kämpar här med fötterna. När man är väldigt överviktig så slits kroppen hårt och man får jäkligt ont - men ont ska med ont fördrivas (eller hur var det, Anna?) ;)

Nåväl: Dagens träning alltså; Zumba 60 min + massagestol

Dagens kolhydrater (usch, nu kommer det jobbiga):

  • Frukost: Cornflakes, russin
  • Fm: Inga kh (ostrulle)
  • Lunch: Rotsaksgratäng (gud så gott)
  • Em: Lite proteinbar
  • Kväll: Dumt nog!!! så missade jag att äta ngt i god tid innan träningen - så seeeent - vrålhungrig, kör till BK och äter - liten pommes och ett hamburgerbröd. Var inte det jag tänkt mig. Nästa gång jag tränar sent så måste jag ta ngt en timme innan. Well well, veckan har gått bra annars så jag ska inte klanka ner för mkt på mig själv.
Hade lunch med en kollega idag som gick en kostkurs där man hade huvudfokus på hur man mådde och kände, hur man relaterade till mat! SMART kurs säger jag! Inte att banta - utan att leva, njuta och hitta sitt eget normalläge. Jag sa krasst att jag kommer aldrig att bli en storlek S/XS igen men gärna en M! 
Tills dess kämpar vi vidare =)

Lägg märke till att jag har lagt till "+njuta" på min logga! 
Jag ska påminna mig själv om att livet går inte i repris - det är nu! 

1 kommentar:

  1. MAssa visdomsord goa du!
    Det är ju så.. Jag ska inte börja träna för beach 2012.. jag ska börja träna för att kunna bli gammal och må bra i kroppen! ;) KRaaaaaaaaaam på dig finaste du!

    SvaraRadera

Peppa här!