fredag 6 januari 2012

TRX 60

Majjj gadd...om jag kan gå imorgon är det ett under! ^^

Testade TRX 60 nybörjarpass idag på Sportlife och det var fantastiskt roligt!
Man kan anpassa nivån efter sin egen kapacitet och man använder kroppens egen vikt att jobba med.

Vissa rörelser kunde jag inte göra, dels för svag och dels för dålig balans och kassa knän, men då gjorde jag dem "vanligt" eller så gott jag kunde. Det var toppen att kunna köra individuellt fast ändå känna peppen av en instruktör och grupp! Kanonbra grupp också, det var roligt när alla räknade ner i plankan "TJUGOSEX!!! TJUGOFEM!!! *flås*" =)))
Instruktören är ju sjukt vältränad - herregud - undrar om jag ngnsin kan få min kropp att göra som hon gjorde, jag bara stirrade på henne - på gränsen till "WTF???" =)))) Helt galet vältränad och stark. Imponerande.

Som vanligt är personalen på Sportlife superpeppande och stöttar en i träningen - toppentjejer!
Det här ska jag definitivt träna igen, vilken genomkörare!

Här är lite länkar med TRX:

TRX Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!