söndag 15 januari 2012

Söndag + vägning

Idag var det träningsdags!

15 min CT, 1,1 km, 146 kcal som uppvärmning, sen stretchade jag igenom ordentligt *huuu vad stel* och körde lite massagestol för att mjuka upp min nacke som jag har problem med. Pumpad och peppad gick jag in i salen och vi körde TRX 60 min-passet på 45 min idag så det var fullt ös från start till slut! Häftigt!
Idag kände jag verkligen att jag kunde pusha lite mera, jag gjorde ALLA övningar även om jag gjorde dem på mitt vis och som jag klarade av. Om jag pausade för att skaka loss lite eller få bort kramp, så gjorde jag resterande reps också. Plankan försökte jag mig också på och på mitt vis ;) shit vad kul det var att ens försöka! Jag är ju väldigt tung så det är mkt för kroppen att bära!
Vi körde mer armar idag än vad vi gjorde sist så efteråt kunde jag knappt lyfta mina armar!
Jag kan inte ens komma ihåg när jag kände mig så slut senast!

Sen här på kvällen så ställde jag mig på Wii Fit och vägde mig.
-3,3 kg sen julafton!
=) och det känns, byxorna sitter bättre o bättre! SKÖNT!!!!
Nu blir det lite vila tills nästa pass, vi får se hur kroppen känns efter idag. Jag har dessutom början till en ny (!) förkylning i kroppen så nu sitter jag här med begynnande feber m tillhörande skallebank.
Nåja - väldigt nöjd med mig själv hittills! =)

Kan inte lyfta TRX högt nog till skyarna!
Det är sinnessjukt bra fysträning! Roligt också att styrketräna i grupp =)

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Peppa här!