onsdag 22 januari 2014

PT - pass 1 (många svordomar)

Holy moly...
Well, jag vaknade utan halsont så jag körde! PT på gymmet, superkul och så jäkla nöjd!
Idag körde vi följande:

# Squats - INTE som mina egna mesiga squats, märkte jag. Sug in där, pressa in där, upp där, gå hit ner. H-e... Lär kännas im!

# Ben dips - på bräda, böj där, rak höft där, balans där, sug in där, pressa. Omg, det här var svåååårt. Wobbligt knä och det brände så in i...på yttersidan av lår, rumpa, well på de flesta ställen.

# Axlar/skuldror - boll, lätta vikter (1 endast kilo) pga min skada, till o med det kändes tungt. Jätteviktigt m balansen, lyfta rätt, rätt tempo, fokus på tekniken. Kul! Behövligt! Jag ska göra den lilla myggan (1-kg) till min b*tch per omgående! :D

# Axlar stående - lätta vikter,  mkt fokus på teknik

# Höftlyft - mkt teknik här - riktigt bra övning!

# Crunches - små, små, mkt teknik - kul o pressa magen lite!

Jättgullig PT, bra push, bra pepp, beröm o pisk i lagom dos. Hur jäkla kul som helst! Skulle kunna köra varje vecka! Summering: Jag är sjukt svag, men det var gött!

Nu funderar jag på hur det ska gå att hämta upp resten av veckan, när jag tappat sön-tis pga förkylningen. Det ska nog bli bra! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Peppa här!